29.7.2015

ASIAA

Eli asia on nyt näin. Mulla on neljä blogia, simsblogi, simstarinablogi, valokuvausblogi ripauksella lifestylea ja sitten vielä tämä, johon en kirjoita koskaan mitään, laittelen vain kuvia. Nämä neljä blogia vievät multa liikaa aikaa. Mulla on ja tulee olemaan kiireitä, elokuu on tupattu ihan täyteen (= miltei joka päivä menoa ja 12. päivä alkaa koulukin). Mun pääblogi Something Like Magic on jo valokuvausblogi ripauksella lifestylea (lifestyle tekstin muodossa). Eli tän blogin pitäminen on alkanut tuntua tosi turhalta hommalta.

Mä ,mietin tätä tosi pitkään, mutta sain päätöksen aikaan lopulta; mä lopetan tän blogin. Jos haluatte seurailla elämääni, niin menkää pääblogiini, klik, ja jos haluatte katsella valokuviani, menkää tykkäämään tai vaikka vaan katsomaan valokuvaus-FB-sivuani, klik.

Mä en poista tätä blogia, mutta en enää päivitä tätä. Sori.

-Jenni-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti