2.7.2014

Start

 Hei! Aloitus on aina hankala aihe, mutta loin tämän blogin koska halusin aloittaa myös sellaisen blogin jossa kirjoitan vähän ja kuvia on vähän enemmän + kuvat ovat isoja. Faktan kirjoittaminen ei nimittäin ole koskaan ollut se mun juttu, ja siksi mun tavalliseen blogiin kirjoittaminen tuottaa joskus, aika useinkin, vaikeuksia - varsinkin jos en ole sillä päällä. Mutta pidän blogia silti yllä, osaksi myös siksi että oppisin kirjoittamaan faktaa omasta elämästäni.

Mä oon siis Jenni, 19v tyttö Tuusulasta. Osa on varmaan eksynyt tänne toisen blogini Something Like Magicin kautta, ja osa on eksynyt varmaan jonkun muun reitin kautta - ehkä mä linkkasin tän jonnekkin? No mutta kuitenkin, kuvaan Nikon D5200-kameralla ja minulla on siihen viisi objektiivia; Tamron AF 70-300mm, AF-S Nikkor 18-55mm, Samyang 8mm Fisheye, Tamron AF 90mm F/2.8 Macro, ja Nikkor AF-S DX 35mm f/1.8G. Lisäksi minulla on Gullmannin kameranjalka, sekä Nikonin mobiilisovitin, kaukolaukaisin, ja varusteiden kantamiseen käytän Lowepro Pro Runner 350AW kamerareppua.


Toivottavasti tykkäätte, heittäkää mua kommentilla jos teillä on kysyttävää tai haluatte piristää mun päivää muuten vaan! :)

6 kommenttia

  1. Jee ihana että teit tällasen blogin!:) Jään ehdottomasti seuraamaan:))

    VastaaPoista
  2. Cool, täähän on siisti :D Ihania kuvia, varsinkin noi sorsat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ElluNalle! :) Sorsat oli kyllä ihania ♥

      Poista
  3. Sun kuvat on ihania ♥ Olen kateellinen :p

    VastaaPoista